Störta från regnbågen.

Nu har jag pluggat nog för ikväll. Typ trettio minuter, det räcker väl? Illa, jag vet. Men snart ska jag nog hitta lite mer motivation, för jag vet så väl att den finns där om jag verkligen behöver den.

Nu är det dags för en varm dusch, sen hoppas jag på att Jonas vill fika lite chokladrutor och mjölk med mig. Imorgon blir det ingen höjdardag i skolan, jag ska skriva provracet - alltså ett gammalt högskoleprov - mellan 9.oo och 14.oo. Gjorde det i höstas och känner att jag vill testa på det en gång till innan jag smäller till med det riktiga provet senare i vår. Tänk de "undermänniskorna" som skriver 2.0 på det där satans provet, det är något jag aldrig kommer begripa.

» Har man störtat från regnbågen, så har man varit på regnbågen.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0