Spikmatta och bubbelbad

Relaxigare än så får man ju leta efter. Men nu har jag alltså invigt min spikmatta och den var ju... skön ?!
Sjukt ont gjorde det de första minuterna och då var jag beredd att totalt ge upp den där uppfinningen. Men, ordentlig och rättvis som jag är ville jag ge den en ärlig chans, och det var ju tur för till slut blev det ju skönt. Nästan i alla fall. Jag blev i alla fall avslappnad, och det är väl typ halva vitsen med den där makapären.

Bubbelbadet var däremot oslagbart skönt, så nu har jag verkligen gjort det mesta för att slappa sönder inför årets första skolvecka.

» Ju längre man ligger i vattnet, desto blötare blir man.


♥       J e n n i f e r .




Det där motsvarar tjugo minuter på spikmattan, skönt värre sörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0