Om jag förstod.

Gymmet, duschen, spikmattan och teet börjar göra sitt, jag känner mig alldeles mosig och är totalt redo för sängen. Föregående natts sömnbrist bidrar nog en hel del med, så jag hoppas på att sova som en kung inatt.

Fick en konstig räkning från Swedbank till företaget idag, och femhundra spänn skulle de tydligen ha för ingenting. Det kan de glömma, ofta jag betalar för hela det här året när företaget ska avvecklas i maj. Nej, tror de det så ska jag visa dem var skåpet ska stå. Det får nog bli en tripp dit för en diskussion imorgon.

För er som inte redan vet det, så passar te och apelsin makalöst bra tillsammans. Det gör ingenting att apelsinerna är galet goda nu heller, helt perfekt saftiga och söta. Mums filibabba!

Jag skulle vilja att Jonas var här nu, det är mycket mysigare än att vara ensam.

» Om jag förstod skulle jag inte behöva döma.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0