Birsta en gång till.

Och tro det eller ej, men jag är inte ett korvöre fattigare. Hade dock velat bli lite fattigare inne på IKEA, lite nya kastruller och så hade suttit som en smäck, men jag gjorde mig varken tid eller ork med det idag.

Nu skulle jag gissa på att det blir diskmaskinsinstallation eller något sånt, och först ska väl ett skåp bangas sönder och kastas ut. Det kan nog bli både spännande och intressant att se utgången av det här projektet.

Imorgon ska vi packa oss iväg hemåt igen iallafall, inte helt frivilligt, men ändå. Det är så lugnt och skönt att vara här, inget örs. Men, det är väl bäst att åka hem och förbereda lite för att kunna flytta ner till ljusdal till veckan, jag har ju släpat hem typ allt som fanns där, och nu ska jag släpa tillbaka allt det plus lika mycket till som jag handlat. Det får nog bli en sväng ner dit med lite saker någon dag i veckan, så jag slipper ta allt på en och samma gång. Man typ avlider när man kånkar saker i min trappa mer än två vändor, i alla fall om man är lika slapp och otränad som jag råkar vara just i detta nu. Diss på det, men när jag blir prima skinka frisk ska jag allt fixa till det.

» Det finns inget ointressant ämne, det finns bara ointresserade människor.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0