Pizzasallad.

Är snart redo för en kylig kväll utomhus, måste bara koka ihop lite middag. Jag tror det får bli korvstroganoff idag, och jag har gjort en supergod pizzasallad att äta till. Dessutom är den hur enkel som helst att göra! Koka ihop 2 dl matolja, ½ dl vitvinsvinäger, 1 msk ättiksprit, 3 msk vatten, 1 msk socker och salt och peppar efter smak. Häll lagen het över den strimlade kålen och pressa i 2 vitlöksklyftor. Slantade morötter är också gott att blanda i. Låt kylas i kylskåpet, sen är den mumsig att äta!

» Popularitet är ära, växlad i småmynt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: pussan

määäääääään, ja vill ha din sallad :( nuuuuu

2010-08-29 @ 19:23:42
Postat av: Jennifer

När du hälsar på ska jag göra den åt dig! Jag loooovar :) pussss

2010-08-29 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0