Ingen ursäkt.

Ursäktar inte mitt dåliga bloggande, och den som inte vet vad jag är upptagen med hela dagarna får i bakläxa att läsa bloggen oftare! ;) Jag och Jonas flyttar för fullt, så inatt blir det andra natten i den nya lägenheten här i Östersund. Till och med soffan kom upp till översta våningen, och den dagen det kommer ut en bild på den kommer ni förstå vad jag menar..

Igår var det fullt ös hela dagen. Bära, bära och bära, packa upp, bära mera och packa upp ännu mer. Det var en hel del disk eftersom alla Jonas husgeråd är nya så det har tagit sin lilla tid. Idag har vi invigit tvättstugan och lakanet torkade jag ute på MIN BALKONG! Åh, jag är så lycklig för detta lilla paradis till uteplats! Och stor är den, så nästa år ska det stå en snygg svart korgmöbel och en massa blommor där!

Idag har vi även målat en del, varför vänta bara för att hyresvärden inte är anträffbar?! Inte för att det var så mycket vi målade, lite som var nött vid balkongdörren och inuti en garderob som var supersliten i hallen. Nu ser den vit och fräsch ut. Ja men dåså, nu vet ni att jag lever och att man vågar komma förbi skolgatan utan att behöva bära en massa. Det som händer om ni kikar förbi nu är bara att ni får en kopp kaffe eller så! :)

Ahjuste, imorgon eller på torsdag bär det av till Gäddede över helgen, så varning för fortsatt extremt pinsamt dåligt bloggande!



» Trägen vinner.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0