Well, then I am a maniac tonight.

Tusen tack för alla fina julklappar! Det är ju bra det här med önskelista, då får man ju lixom det man behöver. Asbra uppfinning det där. (y) Jag fick i alla fall den där digitalkameran, en platt&locktång, pengar, ett spel, en pyjamas, presentkort, en pulsklocka :D, broddar och mycket annat smått och gott. Jag kan ju passa på att låta lite mer nöjd också, och säga att mamma och pappa tyckte att julklappen jag berättade om att gjorde själv var den finaste julklappen de fått på länge. :)

Nu har jag varit ute och avklarat dagens springtur, och när man bor där man bor får man leva med att vägarna inte skottas mer än en gång i måndaden. Det resulterar såklart i väldigt mycket snö på vägen. Och när man bor där man bor får man även leva med att trafiken inte är allt för tät, alltså finns det inte alltid bilspår att springa i. Det i sin tur resulterar i att den vanliga slingan helt plötsligt är sju gånger jobbigare att springa, när man helt plötsligt ska plumsa fram.

Och visst är det väl typiskt att det ska komma en tant och gå längre fram efter halva vägen. Då blir man ju tvungen att öka för att verka hurtig, och för att komma förbi fort. Och vad händer när man ökar redan efter halva vägen? Jo, man har inte så mycket kvar i benen till spurten. Och för den som inte visste det, så är spurten en absolut måste. Och vad händer då, när man är stendöd i benen och dessutom ska spurta i en massa nysnö? (!!) Ja, jag är död.

Åååååh, idag är det FREDAG! Och jag vet fortfarande inte var jag har dig eftersom det är totalt hopplöst att få prata med dig. Alltså skiter jag i dig ikväll. Hela kvällen. Gud vad det ska bli skönt!

» Den som försöker dränka olycklig kärlek i alkohol är en galning.
Well, then I am a maniac tonight.

♥       J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0