Tyst? Nej.

Ibland borde jag förmodligen vara tyst, men av någon anledning har jag blivit fruktansvärt bra på att inte vara det. Förut trodde jag att det var bra. Nu visade det sig att det förmodligen var precis vad det inte var. Men varför ska det vara så hopplöst att ta upp saker till en diskussion, det behöver inte resultera i tjaffs om man inte vill det. Men, det är väl så det blir om man försöker konversera med en vägg. Som tur är har jag i alla fall vett att ge mig när det börjar handla om smutskastning istället för diskussion - så länge jag klarar av att svälja känslorna så pass är väl det bra.

Dagen bjuder på mer snö och mer snö. Och så lite till snö. Ska nog ut och springa om en liten stund, då behöver jag inte tänka. Jag hjärta mina löpardojjor. Och sen ska jag och mammsen klä granen med. Det luktar så gott här inne nu när det luktar gran, det är ju som halva julen.

» Om du förstod skulle du inte kunna döma.

♥       J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0