Sweet sunday.

Idag är det en söndag som inte följs av en vanlig skolmåndag, och hur härligt är inte det? Med tanke på hur fruktansvärt segt skolan gått ett tag nu måste jag verkligen försöka hitta någon energikälla att fylla på depåerna med det här lovet. Sen får det bara bära eller brista tills det är dags för studenten.

Mamma var så rar och placerade mig på tvätten idag, så jag har ju det jag gör ett tag framöver.. Hon råkar vara lite stressad eftersom hon så typiskt var tvungen att åka på en julkonsert helgen innan jul. Så idag har hon fullt upp med sillinläggning, skinkkok, grava lax och tusen andra saker.. Och eftersom hon inte tillåter någon annans hjälpande hand i köket så får man fylla i där man kan, alltså i tvättstugan.

Jag skulle verkligen vilja, -och behöva för den delen-, sticka ut och springa idag. -10°C och lite lätt snöfall är ju härligt. Frågan är bara om jag klarar det utan att halka och slå ihjäl mig, broddarna ligger ju förhoppningsvis inslagna i någon julklapp. Men det hjälpte ju inte mig så mycket idag, 4 dagar innan jul. Men det ska nog lösa sig, jag får väl halka och slå mig då. På sista tiden har jag varit helt fruktansvärt klantig ändå, tycker jag hittar blåmärken överallt hela tiden.  

» jag krusar dig inte, för jag förlorar inget.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0