Svettig och härlig.

Åh, det var längesen jag mådde så gott. Svettig, trött, frusen och alldeles blöt i håret av snön. Det var alldeles för längesen jag var ute och sprang. Nu har jag tänkt att inte vara sjuk mer, jag mår alldeles för bra när jag tränar för att vara sjuk och inte kunna göra det.

Nej, nu måste jag nog fixa lite mer nere i tvättstugan, annars får jag förmodligen tvätta hela natten. Sen blir det en varm och go dusch. Och sen kommer ju mosters gopiga och hälsar på idag, och då ska vi pyssla med lite apelsiner och nejlikor. Och hon kanske till och med vill åka pulka med mig, det skulle ju sitta som stjärnan på granen!

» Den som kommer med dåliga argument bekämpar man bäst genom att låta honom prata på.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0