Springtur i alla väderlekar.

Aaah, solen kikade fram på mig när jag pulsade runt i mina löpardojjor. Loveli! När jag stack hemifrån var himlen stengrå och små snöflingor fyllde luften sådär lagom mycket. Sen efter kanske tio minuter var himlen plötsligt blå, och solen lyste så att det till och med föll en skugga efter mig på den vita marken. Och sen, pang, var det världens snöväder. Gigantiska flingor överallt, det var nästan så att jag satte dem i halsen när jag flåsade på.

Granen är i alla fall klädd och klar, myspys. Nu behöver jag nog stretcha lite, attans vad fort man stelnar ihop när man slutar stretcha i samma veva som man slutar träna. Men så blir det när förkylningar och andra trevligheter ställer till det. 

» Om du talar innan du tänker får du reda på vad du verkligen tänker.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0