Shoppingshopping och skidåkning.

Idag var jag och Jonas på Birsta och handlade en del. En hel del... Puuuh! Jaja, det är så det blir när man råkar hitta tusen saker man vill ha. Träningskläder hit och träningskläder dit, det finns ju inget som är så roligt att handla som det. Men till slut fick jag ge mig, och då hittade jag faktiskt lite vanliga kläder med. Tro det eller ej, men jag hittade till och med ett par snygga jeans för tvåhundra spänn. Det händer aldrig mig, så jag har all anledning att vara riktigt nöjd.

Så fort vi kom hem bar det iväg ut i de tjugo minusgraderna igen - till skidspåret. Hej och hå.. Jag lever i alla fall, och inga ben är brutna. Jag ramlade inte ens en endaste gång! Med andra ord är jag rätt stolt. Mamma hade förmodligen sagt: "Jag kan inte åka skidor, men jag kan koka ärtsoppa". Nu är det ju så, att jag kan varken åka skidor eller koka ärtsoppa. Men såhär är det, att jag är attans bra på en massa andra saker - så det så! ^^ Men det var ju roligt, skidor blir aldrig min grej, men för det kan man ju tycka det är skoj. :) Och när det är tjugo minusgrader glider det ju inte alltför bra, så jag hoppas på bättre före nån annan gång. Men om Jonas får bestämma ska vi på't igen redan imorgon. Time will tell.

Nej, nu är det dags för dusch och middag. Det kommer inte sitta fel någonstans.

» Att tänka tvärs emot det förhärskande är heroiskt. Att göra det i tal är ren galenskap.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0