Shoppahollic.

Nu är jag en nöjd ägare av en ny dator! Eller, om jag är nöjd vet jag inte än, den ligger fortfarande på laddning, snart redo för att börja massakeras. Men det är nog säkrast att den får ligga där, annars lyckas jag väl förstöra den. Jag och tekniska saker kommer ju inte överdrivet bra överens för att uttrycka det lindrigt.

Det blev lite mer shopping på mellandagsrean med, lite träningskläder och lite tröjor and so on. Och idag var det ju bara i Hudiksvall, imorgon är det Birsta som gäller. Ojojoj, hoppas att kontot inte motsäger sig, men tyvärr är det nog lite för mycket att hoppas på. Äh, det är bara att dra kortet och hoppas på det bästa.

Ikväll blir det väl lite soffpotatisstil, inga klagomål på det inte. Imorgon ska förmodligen min skidkarriär börja, skate dessutom låter det som. Hej och hå, trevliga människor man omger sig med, som vill se mig död i skidspåret.

» Att erkänna ett misstag är att tillstå att man blivit klokare.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0