sååå typiskt

4 lägenheter delar på en tvättmaskin och alla ska vara tvugna att tvätta samma vecka? 0_o
Ibland vill saker inte bara flyta på helt enkelt.. I övrigt har väl inte dagen bjudit på så mycket spännande saker, förutom att jag har jullov nu. Imorgon är det bara jullunch och julshow, och sen på kvällen åker jag till Stockholm, så inga mer lektioner för min del förrän nästa år! Det kan nästan inte bli bättre än så.

Ikväll bjuder syster på middag - igen.. Hon är rar hon, som tar hand om sin lillasyster. Sen har jag lite läsning som ska göras med, så att jag kan lämna så mycket böcker som möjligt i skolan imorgon. Tyvärr måste en del ämnen följa med hem över lovet, men det är väl sånt man får leva med. Nu är ju faktiskt fem sjättedelar av gymnasietiden avklarad, vilket betyder att det bara är att ligga i och kämpa för att orka med det sista rycket.

» Det viktigaste i all kommunikation är att uppfatta det som inte sägs.

           J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0