Rosiga kinder.

Ja det kan man verkligen säga. Vi slösade bort lite för mycket av dagen idag på att ligga i sängen och dra oss imorse, men det är sånt som händer. Efter frukosten åkte vi ut till Åstön i det härliga vädret. Tio minusgrader och strålande sol, bättre än så kan det nästan inte bli. Där ute blev vi ett tag, skottade och donade på. 70 cm snö i vissa drivor, det ni.

Väl inne i värmen igen vill Jonas släpa ut mig i skidspåret, medan jag vill få lite känsel i mina tår först. Och det börjar nog bli dags att äta något med, om inte annat brukar det märkas ganska väl när det är dags för mig att äta. Mitt humör sjunker ganska drastiskt när det är dags att fylla på reserverna, så det är nog säkrast att inte ställa mig på ett par skidor innan det är fixat. Igår åkte jag ju trots allt säsongens första 2,5 kilometer, men med tanke på mitt griniga humör de sista 2,4 kilometrarna är det bäst att jag inte åker skidor på fastande mage. Det skulle inte göra saken bättre! ^^

Mycket kläder ska det vara, det är grejer det.

Jag pylsade på mig alla kläder jag hittade, och Jonas slet med all snö.

» Att vara naturlig är en väldigt besvärlig pose.


♥        J e n n i f e r .








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0