Redo för middag och globen.

Ombytt och klar, nu är det bara att vänta på mammsen och pappsen. Tro det eller ej, men i vår familj är det faktiskt jag som är kvick och får vänta på the grownups. 
Mamma köpte ett skärp till mig idag som jag skulle få i julklapp, men eftersom hon tyckte att det skulle passa bättre än skärpet jag tänkt använda fick jag tjuvanvända det nya ikväll och slå in det tillbaka i paketet sen. ^^ Hon är snäll hon.

Anledningen till att jag blev tvungen att göra ett till inlägg nu var att jag hittade det klockrenaste visdomsordet ever! Det passade fruktansvärt bra till dagens känsloläge. Och om jag fortsätter att älta sånna här visdomsord blir jag kanske klok på everything till slut. Förmodligen är det helt hopplöst att få någon rätsida på det mest väsentliga, men som sagt - Alla sätt är bra utom de dåliga..

» Att vara olycklig är att inte veta vad man vill och sträva ihjäl sig för att uppnå det.

♥       J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0