Ny julstrumpa sökes!

Nej nu blev jag ledsen i ögat. Jag som ville få den där kameran jag önskat mig i strumpan imorgon bitti, annars har jag ju inget att knäppa kort med då tomten kommer. Så tar mamma fram ett paket - en skiva - och säger att det får bli den, för det är den enda julklappen som får plats i strumpan. :( Slutsats: Jag behöver en större julstrumpa! ! Eller så får de göra dagens digitalkameror ännu mindre. Attans alltså.

Jaja, det är inget att göra åt. Jag får väl ta en grisfot och gnaga på som tröst. Jag fick ju god middag idag iallafall, tacos! :) Det måste vara nästan två veckor sen sist, huvvaligen, inte undra på att det satt som en smäck.

Har tjuvsmakad en massa kakor ur julsortimentet med, lika smarrigt som alltid. Usch, jag ser inte framemot att få ordning på det hälsosamma livet igen efter alla de här helgerna i fuskandets anda. Men vad gör en kaka och ett kilo extra om hundra år?!

» Fel är fel, oavsett vem som gör fel eller säger fel.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0