Mosters gokrok.

Nu är jag sådär lagom genomsvettig efter ett halvtimmespass på Monas crosstrainer. Puuuh säger jag bara, men nu kommer det gå ner extra mycket godsaker ikväll, det är ju helt perfekt. Det är förresten helt sanslöst vad hungrig man blir om man tränar någorlunda regelbundet. Det är ju knappt så man hinner bli mätt innan det är dags att äta igen. Nu är det i alla fall dags för en dusch och sen ska jag väl försöka packa ihop ALLT (?!) jag handlat för att få med det till Gnarp. Sen blir det nyårsfirande hos moster med familj, och med mammsen, pappsen, systerdotter och Jonas.

Och Jonas fyller ju år idag, mitt på blanka nyårsafton. Grattis till dig vännen! ♥

Nej, over and out, det här har jag definitivt inte tid med. Och så passar jag på att önska er ett riktigt Gott Nytt År!

» Aforismen gör inte den dumme klok, men den gör den kloke klokare.

♥        J e n n i f e r .



Mosters gokrok för 4 år sedan, gud vad tiden går alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0