Leopardfredflintaman med korksnopp.

Har suttit och kikat lite till och från på uppesittarkvällen. Vann hundra spänn, men förutom det och Eriks uppträdande var det ganska långdraget. Men nu när jag vann så går jag ju typ in gratis på fredag, jag har ju lixom tjänat ihop till inträdet. Så det var ju bra, eller nåt.

Åh. fredagfredagfredagfredagfredagfredagfredagfreeeeeeeeeeeeeedag!

Jag och Elina bytte julklappar ikväll med över ett par minuter sådär. Jag fick en cool sak. Eller, jag fick två saker. Men en var mer cool. Jag fick ett slags grytunderlägg, lite special. Men den var praktiskt. Och sen fick jag en typ leopardfredflinaman med korksnopp för att öppna vinflaskor med. Och det är ju bra, med tanke på att jag dricker så mycket vin med mina vänninor. Så... Vem kommer på vinparty på lördag? Den var iallafall cool! ^^

Och NEJ, det är inte julafton än så jag tänker inte göra som alla andra och fuska och säga God Jul nu. Nej, inget fuskande, det är inte fair play.

» Den som väntar på ett tillfälle förlorar tid.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0