Klädbytarsväng.

Ja, lite grann har det väl blivit handlat. Tyvärr har jag fortfarande inte släppt min förälskelse i en fantastiskt het klänning för 800:- på nån affär i Sickla. Den hade suttit som en smäck på juldagen, men men, nu hänger den kvar i affären istället för i min garderob. Attans!

Nu är det dags att byta om, snart dags för middag för att hinna äta innan julshowen börjar. Som sagt hade humöret och lusten kunnat vara bättre, men bara jag får annat att tänka på så löser sig nog det här. Och det kommer bli jättekul att få träffa Astrid, det händer ju inte alltför ofta så att säga..

Nej, såhär blir inga kläder bytta och inget hår fixat.

» All början är lätt, när man jämför den med slutet.

♥      J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0