julmarknad :)

Mina tår är lika stela som istappar, och jag får innerligt hoppas att känseln i dem återvänder så småningom. Men förutom det så var den där yttepyttelilla marknaden grym!
Sålde slut på ljusen i alla tre kategorier, så nu är min försäljning doooone! :)
Sen är det ju jätteroligt att få prata med alla här hemma, fast jag är hemma så gott som varje helg är det ju sällan jag träffar och hinner babbla med gamla bekantingar.
6 av 5 toasters till den här dagen!

Nu blir det att försöka få upp värmen i kroppen, sammanställa lite efter dagen, komma igång med bokföringen (!!!) och mysa i julstämningen här hemma.

» Vi bedömer oss själva efter vad vi känner att vi kan göra, medan andra bedömer oss efter vad vi redan gjort.

♥       j e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0