Julkonsertsoffret.

Pappsen blev mitt julkonsertsoffer, och tur var väl det. De är så himla duktiga och man får verkligen en riktig julkänsla när man sitter där och lyssnar. Om man inte hittar julkänslorna där ska man nog inte försöka hitta dem nånstans.

Knäcken blev by the way amazing, och jag har precis upptäckt att jag inte borde ha gjort den för guuud i himmelen vad jag smaskar. Det är ju trots allt bara måndag, men vad gör det om hundra år?!

Jag och Lina har kommit överens om att en pizza med beasås skulle lösa alla livets bekymmer at the moment, och att det inte skulle göra nånting nånstans om det kunde vara enkelt ibland. Små barn, små bekymmer. Jag vill vara liten, I guess. Det där med sandkastning var ändå rätt okomplicerat och oskyldigt.

» Det finns människor som till och med saknar modet att vara fega.

♥       J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0