Hemma i lugnet.

Ja, nu var helgens äventyr överstökade. Skönt att vara hemma igen, men det är ju lite skoj när det händer något i den grå vardagen med. Klev upp sådär lagom tidigt för att inte slösa bort den dyrbara tiden, och jag klagar inte eftersom det medförde att vi åkte ut till Sickla och julhandlade en massa sakomojer. När vi handlat klart på ICA påminde jag mina söta föräldrar om den där fina fina fina klänningen..

And....   Guess what?! Klänningen är MIN! Haha, det är till att lita på sina blinkande ögon.. ^^ Fast det var ju inte den där klänningen som jag såg igår, den här hängde bredvid och passade ännu mer perfekt. Loveli!

Börjar fundera om det verkligen kan ha hänt nåt.. 3 dygn?!

» Att kunna lyssna är halva framgången.

♥      J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0