Färdig.

Mamma och Pappa
Ni finns alltid där för mig.
Ni lyssnar med ett ständigt tålamod och kommer med goda råd.
Ni stöttar mig, Ni tror på mig och Ni hjälper mig att nå mina mål.
Tack, Jag Älskar Er!

Det blev resultatet av lite knepande och knåpande, en liten tavla med vattenfärg och en ihopsnickrad text. Jag är alldeles för dålig på att tala om för mammsen och pappsen att jag uppskattar dem och det de gör, så jag tror att den där lilla tavlan passar ganska bra. Särskilt nu i juletider, som trots allt handlar om att umgås med och ta hand om sina nära och kära.

En tvättmaskin har jag hunnit köra med, så nu är dagens uppgifter så gott som klara. Eller ja, som sagt skulle jag behöva göra en till sats mikroknäck, men än är ju klockan inte så mycket.

» Åsikter är som spikar, lätta att slå i, svårare att dra ur.

♥       J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0