bland det bästa.

Något av det allra bästa med jultiden är att jag kan ta mig tid till att klinka lite julsånger på orgeln. Det är bland det mysigaste och mest rogivande som finns. Eller ja, det är rogivande om jag lyckas, när jag missar ackord kors och tvärs är det mer frustrerande än rogivande. Men, fast jag spelar så fruktansvärt sällan så är det en hel del som sitter kvar i fingrarna från år till år. Och det är väl tur, annars skulle det ju inte alls vara lika roligt att spela.

En härlig promenad i minusgraderna blev det med, det knastrade under fötterna när jag gick på skaren. Det är inte mycket som är mer vintrigt än det.

» Den som äger tålamod äger allt.

♥      J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0