Bara människa.

Idag är det en ny dag med nya tag. En bra dag. Med andra ord ska du inte få en sekund av mina tankar.

Jag började med att ta en uppfriskande springtur i de tio minusgraderna. Det vaknade jag till av kan man säga. Skönt var det, och nu sitter jag med en kopp kaffe och får upp värmen nergosad i pappsens morgonrock. Senare idag ska jag nog ut och åka lite spark, längtar nåt alldeles hemskt efter det. Och med tanke på att löpardojjorna inte fäster alltför bra i bilspåren efter vägen borde ju inte sparken göra det heller.

Jag är bara en människa. Och det är ju mänskligt att fela. Om man felat kan man kanske ångra sig? Göra något åt sitt misstag? För trots allt, så är det väl inte misstagen som räknas, utan hur vi löser dem? Förlåt, antar jag. För att jag hade så fel. Och för att du blev den som fick lida för det.

» Vår avund varar alltid längre än lyckan hos dem som vi avundas, och är den sannaste formen av smicker.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0