And so I was.

Ja, typ. Uuuh.

Min nya kamera är redan trasig. -_- Så nu vet ni det. Och ja, den gick sönder innan festen började så tänk inte ens tanken att jag får skylla mig själv.

Kvällen och natten var väl... Trevlig (!!). Jag ser framemot att tagga Joakims blå kalsonger på facebook. Det var verkligen en fröjd för ögat när han låg i Linas knä för att få smisk. Gilla sanning och konsekvens skarpt! ^^

Och nej, det är inte snällt att springa ifrån någon så fruktansvärt odiskret som vi gjorde, men vad gör man inte?! Puuh.

Vaknade iallafall vid tio idag -KANONPIGG, vad annars?- Har aldrig förstått mig på det här med att sabba en hel dag för att vara bakfull. Nej, det är inte min filosofi. Pizzarester till frukost blev ju dessutom skinkan på grisen, pricken över i:et eller ärtan på grädden, vilket ni vill.

Ja, det var väl igår det. God fortsättning folket!

» Egoism är att leva som man vill leva, det vill säga att kräva av andra att de lever så som man vill.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0