Amazing!

Helt sanslöst fantastisk bra julkonsert! Peter Jöback - hetare than ever, ååååh vad bra det var! Cookies & Beans och alla andra som var med gjorde ju inte konserten sämre heller. Det här var precis det som behövdes för att få tankarna på annat håll, tankarna bort från dig. Peter sa så himla mycket fina saker. Verkligen tänkvärda grejer, och det han sa stämde verkligen. Det träffade.... mitt i prick -----› ♥

Och vad roligt det var att få träffa Astrid igen, lilla flickan som blivit huvudet längre än mig och som inte alls är liten längre. Hennes lilla rosa cykel som hon cyklade på när hon var - typ 6? - står fortfarande kvar där hemma. Det var grymt att du ville följa! :)

Jag har fortfarande inte släppt den där klänningen.. Undrar om jag ska börja bearbeta pappa redan nu, dels för att få skjuts ut till Sickla imorgon, och dels för att han gladeligen ska vilja betala denna festblåsa för 800 spänn.. Hmm, jag har ett hårt bearbetningsarbete framför mig..

» Vågar du inte leta efter det du söker hittar du inte dina svar.

♥      
J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Patrik

Det här var precis det som behövdes för att få tankarna på annat håll, tankarna bort från dig.



från vem?

2009-12-19 @ 14:30:51
Postat av: Jennifer

från någon jag skulle må bäst av att inte bry mig om.

2009-12-19 @ 18:09:45
Postat av: Patrik

Jaha, förstår inte men

2009-12-20 @ 02:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0