3 dagar kvar!

Sen är det efterlängtade jullovet här, loveli! På torsdagkväll åker jag ner till Stockholm, sen blir det julkonsert med Peter Jöback på fredagkväll. Det finns förresten en biljett över, som jag inte verkar bli av med fast jag slänger den efter folk. Någon?

Förresten så gick matteprovet inte så dåligt som jag trodde heller, måste ha haft en bra mattelärare under helgen där i Stockholm ;)

Kvällen erbjuder inget mer spännande än soffan och teven, men det klagar jag inte ett smack på. Sen hade jag tänkt att bli frisk med, så jag kan träna imon. Ja, så får det bli, it's a deal.

» Det omöjliga tar bara lite längre tid.

         J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0